You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - צפו בשער שחילץ את צור שלום מירכתי הטבלה

נוער - צפו בשער שחילץ את צור שלום מירכתי הטבלה

במשחק השלמה מהמחזור ה-24 הצליחה הקבוצה מקרית ביאליק לנצח 0:1 את משחק הבית מול הפועל אום אל פאחם. וידאו עם השער, בכתבה זו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום וידאו: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

שני מחזורים לפני תום העונה תמורות משמעותיות בתחתית טבלת לאומית צפון. במשחק השלמה שנערך הבוקר באצטדיון בקרית ים, הצליחה מכבי צור שלום/קרית ביאליק לנצח 0:1 את הפועל אום אל פאחם ממרכז הטבלה, במשחק שהיה דינמי משני הצדדים והוכרע עם שער שנכבש בדקה ה-79, במהלך שבו מאור שמחון הגביה כדור חופשי שפגש את ראשו של אילעי לוי, שנגח מכ-8 מטרים לרשת וסלל את דרכה של צור שלום לניצחון יקר.

בעקבות תוצאת המשחק, הצליחה מכבי צור שלום/קרית ביאליק לעלות מהמקום האחרון בטבלה למקום ה-12. מי שירדה למקום האחרון היא מכבי קרית אתא, שתחת הדרכתו של מאמנה החדש, עמית חיימוביץ', ניצחה בשבוע שעבר 0:4 את איחוד בני שפרעם וקודם לכן 0:2 את משחק החוץ מול הפועל הרצליה, שמקדימה אותה בזכות יחס שערים עדיף בשער אחד. מכבי צור שלום מקדימה את שתי האחרונות בשתי נקודות ואת מכבי אחי נצרת אחת. הקבוצה שתסיים את העונה במקום האחרון תשחק במשחק מבחן מול הקבוצה שתסיים במקום השלישי בטבלת ארצית צפון, אותו מאיישת בשלב זה צעירי טמרה - שמקדימה בשתי נקודות את איחוד בני בקה, כשנותרו שני מחזורים לפני תום העונה.

בנוגע למשחקים שנותרו לכל אחת מארבע האחרונות בליגה הלאומית, הרי שמכבי קרית אתא נראה שלה מצפים האתגרים הגדולים ביותר, בדמות משחק חוץ מול הפועל נוף הגליל - שמדורגת במקום החמישי בטבלה ונהנית ממאזן די טוב במשחקי הבית, ובמחזור האחרון משחק מול מוליכת הטבלה לעת עתה - בית"ר טוברוק נתניה, שקרוב לוודאי תצטרך את הנקודות כדי להבטיח זכייה באליפות וחזרה לליגת העל.

גם למכבי צור שלום מצפים משחקים מאתגרים מאוד. הקבוצה מקרית ביאליק תתארח בשבוע הבא אצל מ.כ נווה יוסף חיפה, שמדורגת במקום השלישי בטבלה ותהיה מוכרחה לנצח במשחק ולקוות למעידה של מכבי הרצליה, כדי לשמור על סיכוי לסיים עונה במקום השני המוביל למשחקי המבחן על העליה לליגת העל. צור שלום תארח בשבוע הבא למפגש תחתית על כל הקופה את מכבי אחי נצרת - שתתארח בשבוע הבא אצל קבוצת מרכז הטבלה של עירוני טבריה.

הפועל הרצליה תארח בשבוע הבא את קבוצת מרכז הטבלה של עירוני טבריה, ואילו במחזור הנעילה של העונה תתארח הקבוצה אצל עירוני נשר ממרכז הטבלה.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות להפוך את הגוף שלך למכונת ביצועים. איך זה קורה?
לחץ כאן


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...